Malareis: Jouw Goddelijke Toon

 

Jouw Goddelijke Toon


Bij iedere mala, schakel ik mijn ‘weten’ uit. Al wat ik weet over deze persoon aan feitjes als wat de naam is van degene, waar deze woont, geboortedatum, misschien zelfs Human Design, het beroep… dat laat ik even voor wat het is. Ik schakel als het ware over op een ‘innerlijk weten.’ Een stem, energie, frequentie die van een heel andere plek komt dan mijn hoofd en denken. 


Zo ook bij deze mala. Bij het uitzoeken van de stenen werden mijn handen naar verschillende stenen geleid. Getrokken eigenlijk, als een magneet. De combinatie was snel bekend. Deze moesten het zijn. 


Iedere keer weer is er een volgorde van de stenen en aan het eind van het rijgen kwam het niet uit. Een gedeelte uitgehaald en nog een keer. Soms laat ik het voor wat het is, dan is het zo, dan gaat het juist om de schoonheid van de imperfectie, deze keer niet. 


Opvallend was dat er tijdens het knopen de behoefte opkwam om mensen te contacten. Ik heb zo nu en dan de mala neergelegd en ingevoeld of ik de mensen die ik dacht te moeten contacten ook echt een berichtje moest sturen. Of het wel de mensen zijn die ik in mijn omgeving wil. De juiste mensen voor nu in mijn leven. Het belang daarvan. Dat is wat er vooral door- en opkwam. Hoe belangrijk het is om de juiste mensen voor jou in jouw omgeving te hebben. Dat je niet de hele tijd in de war wordt gebracht. Dat je je geliefd en gewenst voelt. Dat je je veilig en vertrouwd voelt met de mensen die jij kiest. Dat jouw hart in balans is en je vanuit daar de juiste koers kunt zetten en de voor jou juiste keuzes kunt maken. Het juiste klankbord, de juiste klankgroep. 


Want soms kan het voelen dat je ‘out of tune’ bent. Dat je niet op je plek bent. Dat je een toontje hoger of lager zingt dan je omgeving. Dat er verschillende toonsoorten zijn die niet bij elkaar passen, dat het dissonant klinkt en ook zo voelt. Dan kun je in de kramp schieten en daarin blijven. Je kunt er ook voor kiezen uit die omgeving te stappen, daar niet meer akkoord mee te zijn, en een meer harmonische en harmonieuzere omgeving te vinden. 


Hoe belangrijk is het dan om eerst je eigen toon weer te vinden en te horen. Zodat je de juiste tonen kunt aantrekken. Zodat er een mooi samenspel, een mooie samenklank ontstaat. Dat je samen (een) akkoord bent. 


Het uiten van jouw toon, dat is ook waar wat spanning op kan zitten. Dan kun je ontstemd raken. Want we leren zo vaak dat we stil moeten zijn, niet van ons moeten laten horen, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. Maar ook jouw stem mag gehoord worden. God wil niets lievers dan dat dat gebeurt. Dat je, vanuit liefde, want dat ben je, je laat horen. Liefdevol bulderen. Je grenzen aangeven is zo enorm liefdevol om te doen! Het is een grote uitnodiging om van jezelf te houden. En vanuit dat brok liefde te handelen en te zijn. Koers te bepalen, jezelf te laten leiden. Dat samenspel, die balans. Daar harmonie in vinden. 


Nadat ik een aantal mensen had gecontact, ging het creëren van deze mala heel vlot en soepel. Er zat geen ruis meer op de lijn. De toon was gezet. De toon was glashelder. 



Edelstenen:

♡ Chrysocolla: Communicatie vanuit het hart, stimuleert keel en ook aarding en zelfvertrouwen, jezelf neerzetten in deze wereld, jezelf en jouw ervaringen en kennis op waarde schatten.


♡ Labradoriet: Beschermt het eigen energieveld (aura) tegen negatieve invloeden uit de omgeving en mensen die energie bij je wegnemen. De steen vermindert angst en geeft kracht, (zelf)vertrouwen en doorzettingsvermogen. 


♡ Tijgeroog: Beschermende steen die de aandacht naar binnen richt en naar het grotere geheel. Beschermt tegen negatieve invloeden van buitenaf en geeft inzicht in onszelf en anderen. De steen helpt om afstand te nemen, het overzicht te bewaren, informatie te integreren en je doelen te bereiken. In moeilijke periodes kan tijgeroog kracht, moed en vertrouwen geven en helpen met interne conflicten, dilemma’s, twijfel en besluiteloosheid.


Wil jij ook een Malareis aan jezelf of iemand anders cadeau geven?
Stuur een bericht naar post.veradeveling@gmail.com om de mogelijkheden te bespreken. 

Alle Liefs & Alle Goeds,
Vera Develing



Reacties

Populaire posts van deze blog

MALAREIS: Noten op je zang hebben...

MalaReis: Loslaten & Voluit Leven... en Geduld, Vertrouwen & Acceptatie