Malareis: Hemel & Aarde - Blauw & Agaat

 

♡ Malareis: Hemel & Aarde - Blauw & Agaat ♡ 30-12-2021

 

Blauw. Er móest blauw in. De kleuren blauw draad die ik in huis heb, sloten niet aan bij wat ik voelde. 

En zoveel keus uit blauwe kralen had ik ook niet. Wat is het dan toch met Blauw?

 

Om toch ergens te beginnen, heb ik alle blauwe kralen die ik heb uit de doos gehaald. 

Angeliet? Nee, te licht. Net als Chalcedoon. 

Het moest meer gewicht krijgen, meer kracht, meer aanwezig, meer passie, meer vuur, meer zijn. 

Niet luid schreeuwend, nee, totaal niet. 

Zachte Kracht. Zacht-Aardig. Aards... en hemels tegelijk.

 

Blauwe Aventurijn werd het. En daar waar ik dacht dat er Tijgeroog bij moest, werd het Botswana Agaat. 

Ik kan nog zo enorm veel goede ideeën hebben… als ze vanuit mijn hoofd komen, is het weer eens bewezen dat het niet de juiste zijn. 

Het gaat over het loslaten van overtuigingen, gedachten... het ontwortelen daarvan. 

Zodat er nieuwe ruimte ontstaat om andere keuzes te maken. 

Vanuit Gevoel. Vanuit Rust, Stilte, Waarheid.

 

Het uitzoeken van de kralen ging verder, er wilde nog iets bij. 

Om het geheel compleet te maken, liet de Mosagaat zich zien. 

Interessant... Waarom zoveel Agaat?

 

Nu weet ik dat de persoon voor wie deze Mala is ontstaan vanuit Human Design een Manifestor is. 

Eerlijk is eerlijk, die had ik niet zien aankomen. Stille wateren hebben diepe gronden, beoordeel een boek niet bij zijn kaft... 

en het was een ware ontdekking hoe hij inderdaad impact maakt en een enorme indruk achterlaat. 

Zo authentiek. Zo liefdevol. Zo warm. Zoveel rust en aandacht. Zo echt.

 

Een Wereldverbeteraar pur sang. Hij wil impact maken, doet dat ook en vindt daar op enorm creatieve wijzen zijn weg in. 

Hij weet het spirituele, goddelijke, het Zijn te verbinden met en te vertalen naar het Aardse. 

Naast de rust en warmte ook juist zo’n enorme passie, een brandend vuur, actie, door-gaan, zonder op te branden. 

En laat dat nou heel mooi uitkomen in de kleur Blauw en de werking van Agaat…

 

♡ Blauw straalt rust,evenwicht, harmonie, orde en wijsheid uit. 

Het in balans en samenbrengen van Hemel en Aarde.

♡ Agaat werkt sterk aardend, beschermend, stabiliserend en harmoniserend. 

Daarnaast beschermt Agaat het spirituele leven, geeft ze positieve energie en verwijdert/ transformeert negatieve energieën.

♡ De Blauwe Aventurijn versterkt deze werkingen: kalmerend, beschermend, voorspoed en welzijn aantrekkend, bevordert de 

keelchakra (je uitspreken) en het derde oog (inzichten) waardoor energie door je heen kan stromen om je te begeleiden.

 

Al dit bevestigt alleen maar dat juist door je Authentieke Zelf te zijn, je de juiste mensen en energie aantrekt. Dat alles er dan is. 

Dat is de beste bescherming die je jezelf kunt geven. 

Dan is alles in balans, in evenwicht en harmonie. Voorbij aan Dualiteit. Het is allemaal hetzelfde, gelijk, gelijkwaardig. 

Dan is het Spirituele verbonden met het Aardse. Dan kan goddelijke begeleiding door je heen stromen. 

Stevig verankerd in wie je bent en met de aarde. Dan valt alles samen en is alles één.

 

Dit was weer zo’n enorm mooie, lichte, krachtige reis!

Ik kijk al uit naar de volgende.

Er staat nog een aantal reizen op me te wachten.

En er mogen er nog meer bij. Ben jij de volgende?

 

♡ Wil je een Persoonlijke Malareis? ♡

Vraag deze aan via vera.connectyin@gmail.com en ontvang er bij jouw bestelling t/m 15 januari 2022 een Gratis Nieuwjaarsboodschap. Na 15 januari kun je uiteraard ook nog Malareizen boeken, maar dan vervalt de Persoonlijke Nieuwjaarsboodschap, tenzij je nu al geabonneerd bent op mijn nieuwsbrief.

 

♡ Voor nu: Een heel mooi uiteinde van 2021 en een nog mooier begin van 2022 gewenst! ♡

Alle Liefs & Alle Goeds, Vera 

 


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

MALAREIS: Noten op je zang hebben...

MalaReis: Loslaten & Voluit Leven... en Geduld, Vertrouwen & Acceptatie