Malareis... Stabiliteit in de Chaos

 ♡ Malareis... Stabiliteit in de Chaos ♡


Ook deze Malareis heeft mij weer veel gebracht.
Het was ook precies waar ik aan toe was, waaraan ik herinnerd mocht worden en wat ook in mij weer meer geïntegreerd en geland is. Iedere reis komt op het juiste moment. Waarvoor Dank!

Rust. Stevigheid. Basis.
Ik voelde vooral mijn voeten en benen.
Vanuit mijn stuit naar beneden.

Haar wens was om dichtbij haarzelf te blijven en blijven voelen wat ze wil en kan doen in de wirwar, de grootsheid, de chaos waarin ze zich soms zo kan verliezen.

Stilte in de storm.
In het oog van de orkaan.
In je eigen kracht gaan staan.
Zodat je niet met alle winden meewaait...

Bij het uitzoeken van de kralen moest er een blauwe kraal in. Ik weet nog steeds niet welke het is. Waarschijnlijk aquamarijn. De turquoise kleur brengt in ieder geval creativiteit en visie. Ik voelde ook de connectie met de keel, het expressie geven aan jouw zijn vanuit het hart, vanuit jouw essentie.

Ook de paarse steentjes, amethist, helpen bij het kracht bijzetten vanuit het spirituele. De opaliet om te herinneren om te stralen. De tijgeroog voor aarding, gronding, hier en nu, kracht om te blijven.

En toen de combi eenmaal er was en ik aan het rijgen was, kwam er het volgende verhaal door...

Als alles in beweging is, de chaos op en top, op een hoogtepunt… dan komt er ineens een opening om door de wirwar heen te breken. Daar is een stiltepunt. Een punt in jouw dat er altijd al is geweest, dat er ook altijd voor je zal zijn. Een punt waar je heen kunt om vanuit daar de chaos, wirwar, verwarring, onrust te aanschouwen.

Niet om je te verstoppen. Niet om het uit de weg te gaan.
Maar om te gaan staan in de stilte in de kracht en vanuit daar te zien en te handelen.
Vanuit daar kun je voelen wat er is, wat er werkelijk is, wat er werkelijk toe doet.
Vanuit daar valt de chaos weg en is er alleen energie in beweging. De ene keer sterker dan de andere keer.

Je krijgt nooit meer dan dat je aankunt.
Sta in jouw stralende middelpunt.
Voel. Zie. Vertrouw.
Na iedere opschudding komt er rust.
Het is een komen en gaan.

Jij bent degene die aangeeft wat je nodig hebt. De enige die dat weet, ben jij. Jij creëert zelf. Wanneer er onrust is, hoeft er niet nog meer onrust bij. Wat kun je anders kiezen? Wat is er nog meer mogelijk? Zonder in je schulp te kruipen, weg te kruipen, ergens voor weg te gaan. Zonder te hoeven strijden, het gevecht aan te gaan, door te zetten. Zonder dat het je in welke mate of vorm dan ook energie kost. Wat kies jij. Wat is er nu mogelijk. Als je alles zou kunnen kiezen, wat kies je dan.

En ik hoop van harte dat je voor jezelf kiest. Dat je jezelf koestert en liefhebt. En daar horen vanzelf de mensen die jij liefhebt ook bij. Steeds weer terug naar jouw basis. Je bent er een ademhaling van verwijderd. Het is slechts een bewuste ademhaling van je vandaan.

Dankbaar voor ook weer deze reis.
Eentje die ook mij heeft helpen herinneren aan hoe belangrijk het is om écht hier te zijn. Energie van boven en beneden verenigd in jezelf. In balans. In kracht. In Liefde.

Wil jij ook een Malareis? Ik ga met Liefde voor je aan de slag!
Neem contact met me op om de mogelijkheden te bespreken (vera.connectyin@gmail.com)

Alle Liefs & Alle Goeds 
 

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

MALAREIS: Noten op je zang hebben...

MalaReis: Loslaten & Voluit Leven... en Geduld, Vertrouwen & Acceptatie