Malareis: Je Ware Ik = de beste bescherming

Gedurende de jaren kan het zijn dat je allemaal manieren hebt eigen gemaakt die je op dat moment helpen jouw leven te leven. Het kan zijn dat die manieren zijn ontstaan omdat je de pijn, angst, het ongemak niet meer wilt voelen, ervaren of nog eens wilt meemaken. En ja, op dat moment heeft het je geholpen, maar het is in het nu niet langer nodig. 
 
Al die beschermlagen kunnen in de weg zitten voor het vrij laten doorstromen van levensenergie. Ze kunnen werkelijke verbindingen in de weg staan en maken dat we vanuit persona, overlevingsmechanismen, pijnlichamen naar elkaar reageren in plaats vanuit onze ware ik.
Het gebeurt allemaal uit bescherming. Of nou ja, dat is wat we dan denken. Dat we ons moeten verdedigen. Muren op moeten zetten. Pantsers aan moeten trekken. Klaar voor de strijd. Maar het is niet meer nodig. Let your guard down! 
 
Langzaam vallen de maskers af. Het is zo onwennig...
En de bescherming die je dacht nodig te hebben valt weg.
Het blijkt dat wie je in werkelijkheid bent jou het beste kan beschermen. Dat deze zorgt voor gezonde grenzen, de juiste prikkels, de juiste energie, de juiste mensen in jouw omgeving, de juiste voeding. Dat dan alles wat je wenst binnen handbereik ligt. 
 
Een grote mindfuck is het.
We hoeven niet meer ten strijde. Laat het zwaard maar vallen.
Het is juist de vrouwelijke energie die ons meer in balans brengt en helpt helen. Die verwijdert en vernietigt wat niet bij onze waarheid past. 
 
Ik wil in geen geval suggereren dat je nep bent, niet echt, fake, phony wanneer dit speelt. Nee. Dat is niet wat ik bedoel. Ik loop niet jouw pad, ik sta niet in jouw schoenen en snap heel goed dat er redenen zijn om te leven zoals je leeft. Het is een liefdevolle uitnodiging vanuit mij om wanneer je merkt dat de schoenen knellen en het pad dat je bewandeld niet meer juist voelt, de voor jou gepaste keuzes te maken. Ik hoop van harte dat je voor jou kiest, voor geluk, liefde, wijsheid, kracht. Dat je niet langer in een pijnlijke situatie blijft dan nodig. Want er wordt zo van je gehouden. Het Universum stuurt ons steeds van alles op het pad om de boel in balans te trekken. Wat kies jij? 
 
"Jouw Ware Zelf is het beste pantser, is de beste bescherming.
Draag het met Trots, Waardigheid, Liefde.
Laat het Licht zijn. Ontdoe je van je onechte pantsers en beschermlagen.
Persona, rollen, maskers… zet ze af, laat ze van je afglijden en straal.
Het is veilig. Het is wellicht onwennig, kwetsbaar, fragiel. En daar zit juist zoveel kracht.
Vrouw, jij bent zo mooi, zo zacht, zo liefdevol en als je dat omarmd ben je vrij, veilig en zo sterk. Dan komt alles in balans, in evenwicht, voorbij aan dualiteit. Jij bent Jij. En jij bent fantastisch."
 
Deze Vrouw is zo mooi... zo puur, zo krachtig.
Een prachtige stem ook. Het komt op dat haar eigen stem, haar eigen geluid haar nog meer in haar eigen frequentie en trilling kan brengen. Dat het alles lostrilt en in beweging brengt. 
 
Dank voor deze mooie reis!
Ik ben benieuwd naar de volgende... Who's next?
Stuur me een berichtje via vera.connectyin@gmail.com en let's go!
 
Alle Liefs & Alle Goeds,
Vera
 

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

MALAREIS: Noten op je zang hebben...

MalaReis: Loslaten & Voluit Leven... en Geduld, Vertrouwen & Acceptatie