Malareis… Een schatkist aan mogelijkheden / Eindeloos Creëren

De Malareizen lagen even stil omdat er bij mij teveel in beweging en in mij de stilte ver te zoeken was. Dacht ik. Want juist toen ik de draad en kralen weer oppakte, ontstond er meer rust en stilte.


En hoe mooi is het dan dat juist de thema's die dan spelen ook voor mij zo helend zijn. Het creëren van deze mala is wederom therapeutisch. Het heeft mij helpen herinneren aan mijn eigen-waarde, liefde en vooral creatiekracht... Waarvoor Dank

Het kwam zo helder door dat de vrouw voor wie deze mala is eindeloos en oneindig kan creëren en dat ze daarvoor gezien mag worden. Je mag en kunt niet om haar heen. Ze straalt. Ze is krachtig. Ze is. Echt een powervrouw. En was een vleug onzekerheid in te voelen. Alsof ze zich er nog niet helemaal vertrouwt en veilig mee voelt. Het was enige tijd geleden dat dit thema ook bij een andere mala doorkwam, maar dit keer voelde het toch anders.

Ze weet heel goed waarom ze hier is, maar hoe ga je dat vorm geven. Hoe geef je dat handen en voeten. Hoe zet je dat in gang. Ze heeft sterke intuïtieve gaven, spiritueel zo onderlegd, heel veel levenservaring. En tegelijkertijd is er de balans met het aardse. Met de realiteit zoals die zich hier nu uitspeelt.

De Mala wilde daar helderheid in brengen. Licht op schijnen. Naast alle lichte stenen, moest er groen bij. Groen is de kleur van het Hartchakra, daar waar de onderste en bovenste chakra's met elkaar verbonden worden. Harmonie en Stabiliteit brengend. En de herinnering om vanuit het hart te creëren. Niet vanuit het hoofd, maar echt vanuit het lichaam en vanuit intuïtie.

Wij zijn zulke creators.
Wij hebben alle macht en kracht in ons om ons eigen leven vorm te geven. Onze gedachten zijn zo enorm sterk. Het is tijd om het kaf van het koren te scheiden, om het onkruid te wieden. Maak je tuin lenteklaar om de juiste zaadjes te planten. Geef ze de juiste voeding. Zodat ze, wanneer ze uitkomen en groeien, ook weer het juiste zaad dragen om in de volgende cyclus geplant te worden.

Wat wil jij creëren?
Wat kies jij?

En laat alle verwachtingen van wat je denkt dat de uitkomst zou kunnen zijn of wat je denkt dat mogelijk is, gaan... want het wordt nog veel mooier dan dat je je kunt voorstellen...

De mala is inmiddels bij deze powervrouw beland.
Ze is in goede handen. Ze is op de juiste plek.

Wil jij ook een Malareis?
Stuur me een berichtje en let's go!

Alle Liefs & Alle Goeds <3
 

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

MALAREIS: Noten op je zang hebben...

MalaReis: Loslaten & Voluit Leven... en Geduld, Vertrouwen & Acceptatie