MalaReis: Krachtig Liefdevol

 

Malareis: Krachtig Liefdevol ♡ 6-12-2021

 

Wat een powervrouw... Op de een of andere manier kan deze vrouw wat intimiderend en streng overkomen. 

Maar alsjeblieft, don't cover a book by its cover!!

 

Want wat op die manier geïnterpreteerd kan worden, is gewoonweg een grote Bom aan Liefde! 

Ze nodigt jou daarmee uit precies hetzelfde te zijn: Krachtig Liefdevol. 

Daarmee zet ze iedereen om zich heen ook weer op hun plek in zichzelf en het Grotere Geheel.

 

Twee combinaties kralen kwamen door… 

en eigenlijk wist ik al wat ze zou kiezen, al voelde ik dat die andere ook bij haar zou passen, juist als contrast. 

Ze koos voor wat haar het meest aansprak en ik had niet anders verwacht. 

Is dat kiezen voor zekerheid, voor wat je kent? Misschien... maar het voelde zuiver, het voelde kloppend.

 

Sterke persoonlijkheid, liefdevol ook. En dat is soms wat mensen niet zien. Dat ze ook zo Liefdevol en Licht is. 

Dat ze geankerd is en zeker is in wie ze is en haar krachten kent. En dat ze daar niet altijd in begrepen wordt. 

Dat het ook niet altijd een makkelijke reis is geweest.

 

Het hielp me ook herinneren en voelen hoe krachtig ik ben. 

Ik werd teruggeworpen op mijn eigen intuïtie, gevoel, hoop, vertrouwen, kracht... precies daar uit die Bron waaruit ik wil putten, 

waar ik altijd van op aan kan. Dat was zo enorm sterk!

 

En ik merkte ook hoeveel angst daar zit. Hoeveel trauma, pijn, beschadiging. 

Dat sterke mensen niet altijd een makkelijk verleden hebben. 

Dat je juist als het moeilijk wordt in de steek kan worden gelaten omdat anderen niet zo sterk blijken te zijn. 

Om dan te besluiten je eigen Heldin en Godin in jouw verhaal te zijn, vanuit Liefde & Licht, is het meest heroïsche dat je kunt doen. 

En het voelt alsof dat gebeurt (is). Bij haar en bij mij.

 

Iedere reis is weer een heel bijzondere. 

Er stroomt van alles door mij heen en het helpt mij ook herinneren aan wie ik ben en al wat dat (nog) tegenhoudt. 

Het is voor mij ook helend. Waarvoor dank, heel veel dank!

 

Ik kijk al uit naar de volgende Malareis...

en ook naar volgende sessies. Want daar gebeurt voor mij precies hetzelfde. 

 

En als je een eigen Malareis wenst, hoor ik het ook graag! 

Deze maand (december 2021) bestel je jouw Malareis nog voor de oude prijs.

 

Je bent zo enorm Welkom!

Fijn dat Jij er Bent

Alle Liefs & Alle Goeds, Vera

 


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

MALAREIS: Noten op je zang hebben...

MalaReis: Loslaten & Voluit Leven... en Geduld, Vertrouwen & Acceptatie