MalaReis: De Spiegel

 

Malareis: Puur & Zuiver Zijn én DE FILM!!!! 22-12-2021

 

Het initiatief kwam van haar. Het was een eer dat ze me vroeg. 

Ze is Filmvrouw en wilde nieuwe apparatuur uitproberen. 

En omdat ze zo dol is op de Malareisverhalen, wilde ze graag een film van het proces maken. 

Zie hier het resultaat: https://vimeo.com/654962489 

 

Ik had eerder een film van haar gezien die ze gemaakt had voor Anna Wolf // Viltvrouw en die is zo mooi, zo puur, zo liefdevol, 

zo natuurgetrouw en geeft ook zo prachtig weer wie Anna Wolf is en wat ze hier te doen heeft.

 

Dat is wat zij als geen ander kan. Ons laten zien wie we zijn. Als een spiegel. 

Het is te merken als ze in de ruimte komt, ze laat zien wat er op dat moment is en speelt. 

Het viel me op toen ze een keer bij mij thuis was en op een bepaalde manier reageerde op en naar een derde die in de ruimte was. 

Het maakte dat ik ook ineens in een ander daglicht kon kijken en een ander perspectief aannam. 

Ik voelde me veilig en beschermd, juist omdat hierdoor wat ik voelde werd bevestigd en ik daar meer in ging geloven en op vertrouwen. 

Hoe krachtig en waardevol is dat! Al dat wilde ik reflecteren in haar mala.

 

Eerst kwam het op om allemaal lichte stenen te gebruiken. Juist om dat stralende en reflecterende te benadrukken. 

Maansteen, Opaliet, Bergkristal... maar dat deed, gek genoeg, juist afbreuk aan alles. 

Ze zou erdoor verdwijnen. Terwijl ze juist zichzelf meer mag laten zien. Hier en Nu.

 

Om het meer in balans te brengen, liet ik Maansteen, die er écht in móést, omarmen door Labradoriet, Amethist en Mosagaat. 

Dat deed veel meer recht aan wie ze is. Het intuïtieve, reflecterende, stralende, beschermende, aardse dat ze is. 

Te helpen herinneren aan dat alles cyclisch is, de natuur en onze ware natuur onze beste bescherming is, 

dat we hier zijn om te stralen, diep geworteld en verankerd. '

In Schoonheid & Vreugde. Puur Zijn. Zuiver Zijn.

 

Ook spiegels moeten wel eens opgepoetst. Even die lagen er afhalen die er niet horen. 

Want voorbij die waas kijken, dat lukt wel, maar het wordt allemaal zoveel transparanter, leuker, fijner, echter als we al die lagen 

die er tussen zitten weghalen. Dat is jezelf werkelijk zien en zijn, van jezelf houden, jezelf goed genoeg vinden, jezelf enorm respecteren. 

En daarmee ook alles en iedereen om je heen.

 

Intuïtief. Krachtig. Beschermend. Een ware Pachamama.

 

Dank voor Jouw Zijn, lieve Marit, en voor de herinneringen die je ons, wellicht onbedoeld, onbewust, zonder dat je het door hebt, 

aan ons geeft. 

 

Aan hen die het kunnen en ook willen zien ♡ 

 

P.S. Wie is de volgende? 

Ik kan niet beloven dat jouw Malareis dit jaar af is, maar 2022 is al heel vlakbij! 

Ik hoor graag van je, neem gerust contact op: vera.connectyin@gmail.com ♡ 

 


 



Reacties

Populaire posts van deze blog

MALAREIS: Noten op je zang hebben...

MalaReis: Loslaten & Voluit Leven... en Geduld, Vertrouwen & Acceptatie