MalaReis: Zelfliefde

 

* Mala van Rozenkwarts * 20-3-2021

 

Onlangs een begin gemaakt met de volgende Mala-reis. 

Een Mala van Rozenkwarts. Een reis vol Liefde, Zachtheid, Mildheid, Koesteren, Acceptatie, Heling...

 

De reis gaat niet sneller dan dat ze gaat. Stapje voor stapje. Ik voel wel de behoefte om te versnellen en er helemaal voor te gaan, 

want alle kwaliteiten van Rozenkwarts zijn zo hard nodig. Voor mij, voor degene voor wie de mala gecreëerd wordt, voor de wereld.

 

Vandaag Ostara, de Lente Equinox. We gaan van Vissen naar Ram. Dat verklaart het willen versnellen en dat mijn Hoofd vindt 

dat ik nu het Lente Detox Pretpakket zou moeten aanprijzen en daar enorm mijn best voor zou moeten doen... 

 

Mijn Lichaam leunt rustig en vol vertrouwen wat meer achterover. Het is tijd om dat wat Rozenkwarts te bieden heeft en waar het 

mij aan helpt herinneren te integreren in de beweging voorwaarts. 

 

Kaizen & Wu Wei. 

Dankbaar voor deze reis 


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

MALAREIS: Noten op je zang hebben...

MalaReis: Loslaten & Voluit Leven... en Geduld, Vertrouwen & Acceptatie