Mala van Amethist

 

* Mala van Amethist * 8-3-2021

 

Een aantal jaar geleden ben ik begonnen met het creëren van mala's. 

Het is heerlijk meditatief en ik kan er zo enorm veel liefde en creativiteit in kwijt, het is ook voor mij een cadeautje om de ene na de 

andere kraal door mijn handen te laten glijden, ondertussen liefdevolle intenties en affirmaties meenemend in het proces.

 

Onlangs kreeg ik van iemand de vraag of ik een mala met Amethist wilde maken. 

Maar natuurlijk, met liefde! Het was een hele tocht, want meermaals knapte de draad of kwam het knoopje niet op de juiste plek 

en iedere keer begon ik opnieuw. Het was zoeken naar het juiste moment, de juiste flow en toen ik die eenmaal gevonden had, 

ging het supersoepel.

 

Ze is bijna af en gaat bijna naar degene bij wie ze hoort.

Bedankt voor onze tijd samen en alvast een heel goede reis!

Liefdevolle groet 

 


Reacties

Populaire posts van deze blog

MALAREIS: Noten op je zang hebben...

MalaReis: Loslaten & Voluit Leven... en Geduld, Vertrouwen & Acceptatie